各号一覧

タイトル情報

概要

Studies in second language acquisition
AB:Stud. second lang. acquis. KT:Studies in second language acquisition
季刊
Cambridge university press

詳細

雑誌,シリーズ名 Studies in second language acquisition AB:Stud. second lang. acquis. KT:Studies in second language acquisition
発行頻度
季刊
出 版 者 Cambridge university press
雑誌コード T000108
和洋区分
洋雑誌
保管場所コード
24 ランダル・コットン
配架場所コード
P1000 研究室
同時受入冊数 1
ISSN 02722631
注記 Description based on: Vol.3, no.1(fall 1980) Issued by Indiana University, <1981->; by: Cambridge University Press, <1991->

各号一覧

各号29 冊
表示切替
一覧で表示
  • 1
    各号 - 巻号

    Vol.45 No.5

    各号 - 年月次
    2023/12
    各号 - 特集記事
    The relationship between social network typology,L2 proficiency growth ,and curriculum design in university study abroad
  • 2
    各号 - 巻号

    Vol.45 No.4

    各号 - 年月次
    2023/9
    各号 - 特集記事
    Comparing the longitudinal development of phraseological complexity across oral and written tasks
  • 3
    各号 - 巻号

    Vol.45 No.3

    各号 - 年月次
    2023/7
    各号 - 特集記事
    Individual differences and L2 writing:Expanding SLA research
  • 4
    各号 - 巻号

    Vol.45 No.2

    各号 - 年月次
    2023/05
    各号 - 特集記事
    Effects of distributed practice on the acquisition of verb-noun collocations
  • 5
    各号 - 巻号

    Vol.45 No.1

    各号 - 年月次
    2023/03
    各号 - 特集記事
    Select The 2022 Albert Valdman Award
  • 6
    各号 - 巻号

    Vol.44 No.5

    各号 - 年月次
    2022/12
    各号 - 特集記事
    Mapping Research on L2 Pronunciation: A Bibliometric Analysis
  • 7
    各号 - 巻号

    Vol.44 No.4

    各号 - 年月次
    2022/09
    各号 - 特集記事
    Complex Dynamic Systems Theory in Language Learning: A Scoping Review of 25 Years of Research
  • 8
    各号 - 巻号

    Vol.44 No.3

    各号 - 年月次
    2022/07
    各号 - 特集記事
    Growth, Fixed and Mixed Mindsets: Mindset System Profiles in Foreign Language Learners and their Role in Engagement and Achievement
  • 9
    各号 - 巻号

    Vol.44 No.2

    各号 - 年月次
    2022/05
    各号 - 特集記事
    Sources of Variation in Second and Native Language Speaking Proficiency Among College-Aged Second Language Learners
  • 10
    各号 - 巻号

    Vol.44 No.1

    各号 - 年月次
    2022/03
    各号 - 特集記事
    The Effects of Immediate and Delayed Corrective Feedback on L2 Development
  • 11
    各号 - 巻号

    Vol.43 No.5

    各号 - 年月次
    2021/12
    各号 - 特集記事
    The Lemma Dilemma: How Should Words Be Operationalized in Research and Pedagogy?
  • 12
    各号 - 巻号

    Vol.43 No.4

    各号 - 年月次
    2021/09
    各号 - 特集記事
    Examining the Contribution of Markedness to the L2 Processing of Spanish Person Agreement: An Event-Related Potentials Study
  • 13
    各号 - 巻号

    Vol.43 No.3

    各号 - 年月次
    2021/07
    各号 - 特集記事
    Implicit Language Aptitude: Conceptualizing the Construct, Validating the Measures, and Examining the Evidence
  • 14
    各号 - 巻号

    Vol.43 No.2

    各号 - 年月次
    2021/05
    各号 - 特集記事
    Initial Proficiency and L2 Grammar Development During Short-Term Immersion Abroad: Conceptual and Methodological Insights
  • 15
    各号 - 巻号

    Vol.43 No.1

    各号 - 年月次
    2021/03
    各号 - 特集記事
    A Call for Cautious Interpretation of Meta-Analytic Reviews