各号一覧

タイトル情報

概要

Applied linguistics
AB:Appl. linguist. KT:Applied linguistics
隔月刊
Oxford University Press

詳細

雑誌,シリーズ名 Applied linguistics AB:Appl. linguist. KT:Applied linguistics
発行頻度
隔月刊
出 版 者 Oxford University Press
雑誌コード T001271
和洋区分
洋雑誌
保管場所コード
29 小島 ますみ
配架場所コード
P1000 研究室
同時受入冊数 1
ISSN 01426001
注記 Frequency varies: 3 times a year, 1980-1987; 4 times a year, 1988-2009; 5 times a year, 2010- "Published in cooperation with AAAL, American Association for Applied Linguistics, AILA, International Association of Applied Linguistics, BAAL, British Association for Applied Linguistics"--Cover of v. 31, no. 4 (Sept. 2010)

各号一覧

各号71 冊
表示切替
一覧で表示
  • 31
    各号 - 巻号

    Vol.39 No.1

    各号 - 年月次
    2018/02
    各号 - 特集記事
    Considering 'Trans-’Perspectives in Language Theories and Practice
  • 32
    各号 - 巻号

    Vol.38 No.6

    各号 - 年月次
    2017/12
    各号 - 特集記事
    Identity Constructions in Bilingual Advertising: A Crirical-cognitive Approach
  • 33
    各号 - 巻号

    Vol.38 No.5

    各号 - 年月次
    2017/10
    各号 - 特集記事
    Epistemic Stance in Spoken L2 English:The Effect of Task and Speaker Style
  • 34
    各号 - 巻号

    Vol.38 No.4

    各号 - 年月次
    2017/08
    各号 - 特集記事
    Using Listener Judgments to Investigate Linguistic Influences on L2 Comprehensibility and Accentedness: A Validation and Generalization Study
  • 35
    各号 - 巻号

    Vol.38 No.3

    各号 - 年月次
    2017/06
    各号 - 特集記事
    Corpus Approaches to Language Ideology
  • 36
    各号 - 巻号

    Vol.38 No.2

    各号 - 年月次
    2017/04
    各号 - 特集記事
    Constructing L2 Learning Space:Ways to Achive Learning Inside and Outside the Classroom
  • 37
    各号 - 巻号

    Vol.38 No.1

    各号 - 年月次
    2017/02
    各号 - 特集記事
    Spoken Grammar: Where Are We and Where Are We Going?
  • 38
    各号 - 巻号

    Vol.37 No.6

    各号 - 年月次
    2016/12
    各号 - 特集記事
    Teacher Trainers' Beliefs About Feedback on Teaching Practice:Negotiating the Tensions Between Authoritativeness and Dialogic Space
  • 39
    各号 - 巻号

    Vol.37 No.5

    各号 - 年月次
    2016/10
    各号 - 特集記事
    Peer Socialization into Gendered L2 Mandarin Practices un a Study Abroad Context:Talk in the Dorm
  • 40
    各号 - 巻号

    Vol.37 No.4

    各号 - 年月次
    2016/08
    各号 - 特集記事
    Game Changers? Multilingual Learners in a Cape Town Primary School
  • 41
    各号 - 巻号

    Vol.37 No.3

    各号 - 年月次
    2016/06
    各号 - 特集記事
    The Effects of Teacher's In-Class Motivational Intervention on Learners'
  • 42
    各号 - 巻号

    Vol.37 No.2

    各号 - 年月次
    2016/04
    各号 - 特集記事
    Sources of Individyal Differences in L2 Narrative Production: The Contribution ofInput, Processing, and Output Anxiety
  • 43
    各号 - 巻号

    Vol.37 No.1

    各号 - 年月次
    2016/02
    各号 - 特集記事
    Introduction to the Special Issue: Innovation in Research Methods in Applied Linguistics
  • 44
    各号 - 巻号

    Vol.36 No.5

    各号 - 年月次
    2015/12
    各号 - 特集記事
    Effect of Alignment on L2 Written Production
  • 45
    各号 - 巻号

    Vol.36 No.4

    各号 - 年月次
    2015/09
    各号 - 特集記事
    Three Contexts for My Work as Co-Editor: Introduction to the Special Issue